10 Şubat 2008 Pazar

1.1.2 ve 1.1.3 OTB iPhone Nasıl Unlock Edilir Anlatım

Arkadaşlar baştan söylüyorum tam anlamıyla başarılı olup olmadığını bilmiyorum.
Yorumlarda sorunsuz çalıştıran da var hata alan da çekinen de.


1.1.2 OTB ve 1.1.3 OTB iPhonelarınızın nasıl unlock yapılacağı anlatılıyor...

Bu yönlendirmelerde daha önceden telefonunuzun jailbreak edilmiş olduğunu varsayarak hazırlanmıştır.

Bu klavuzu sadece 4.6 Bootloaderlı telefonunuz varsa izleyin.Yani kutudan 1.1.2 ve 1.1.3 olarak çıkan cihazlar için..1.2 or 1.1.3 Out of the Box.


Birinci Adım
http://installer.iClarified.com u İnstaller Sourselarına ekleyin.

İkinci Adım
Ana menüden Settings'e girin.
General'dan Auto Lock seçeneğini "Never" yapın.

Üçüncü Adım
Ana Menüye dönün ve Installer'ı açın.
Kategorilerden "iClarified"ı seçin



Burdan da "Geohot Unlock(1.1.2, 1.1.3)"ü seçin



Sağ Üstteki İnstall'a basın, ardından açılan pencede kırmızı renkli install'a basın.



Dördüncü Adım

Bu işlemin 5 dakika süreceğini ve Auto-Lock'ı never yapmanız gerektiğini söyleyen bir uyarı gelcek ekrana.
Yaptıysanız "OK" tuşuna basabilirsiniz.



Beşinci Adım

"Starting the unlock" şeklinde bir durum çubuğu göreceksiniz.
Bu süreç içinde Wi-Fi'ın koptuğunu da görebilirsiniz.Telefon bu durumda bir süre kalacaktır.



Altıncı Adım
"Your iPhone has now been unlocked!" şeklinde bi uyarı görceksiniz.
yani İphoneununz unlock edilmiştir OK'e basın.



Yedinci Adım

İnstallerdaki Categories menüsüne geri dönceksiniz ve Home tuşuna basarak ana sayfaya dönün.
Ekran böyle oluomuş...



Vee
İPhone'unuz artık kırıldı güle güle kullanın...

Hiç yorum yok: