10 Şubat 2008 Pazar

En Yararlı Programları Sizin İçin Derledik !

Custommize: installerden rahatça yükleyebilirsiniz.
telefonunuzdaki menüllerin yerlerini falan degistirebiliriyorsunuz onun dışında genel tüm detayları istediginize göre uyarlayabiliriyorsunuz.

Sendpics - Çektiğiniz fotoğrafların boyutunu küçültmeden (1600*1200) mail atmanızı sağlıyor.
iSMS - Telefon rehberinizdekilere toplu sms gönderme özelliği ve mesajlaştığınız kişilerle görmek istemediğiniz konuşmaları aralardan silebilme özelliği.

SendSong - Itunes ile bilgisayardan telefona yüklediğiniz müzikleri telefonda zil sesi olarak kullandırıyor.

categories >iphonesine cok program yukleyenler icin ekranin ustundeki goruntu kirliligini azaltiyor mesela ben oyunlar ve programlar diye 2 klasör açtım bu programla.butun oyunlari oyunlar klasörü altında topladım.

vnotes>ses kaydedici her iphone için gerekli diye dusunuyorum.

costumuze>ekranın üzerindeki simgelerin dizilişini bu programla ayarlıyabilirsiniz

iradio>tüm dünya üzerindeki radyoları internet üzerinden dinlemenizi saglar kullanışlı bi program.

tunewiki-muzik dinlerken ayni anda lyricsi gormemizi sagliyor(mukemmel bi program)

aqwoah battery-batarya sarj olurken yuzde olarak ne kadar doldugunu gosteriyor

realartist-fotograflari egip bukup garip sekillere sokmamizi sagliyor.gayet eglenceli

iphysics-bilmeyen varsa iphonunu cope atsin zaten

gpsphone-gba oyunlarini gayet hizli calistiran bi emulator.her an yaninizda gameboyunuz oluo

psphone-aslinda cok kullanissiz cok yavas ama yinede yaninizda playstation 1 emulatoru tasiosunuz.dusuncesi guzel ama islevsellikten uzak

photoboard-minority reporttaki gibi fotograflari kontrol ediorsunuz.acikcasi hicbi ise yaramio ama mukemmel bi duygu

summerboard-bunuda bilmeyen yoktur.varsa yuklesin en olmasi gereken program.springboard ayarlarini degistirebiliosunuz

camerapro-her ne kadar bi ise yaramasada fotograflari zoom yapip cekebiliosunuz timer burst mode falan filanda var

labyrinth-yine accelarometeri kullanan guzel bi oyun ama iphysicsten ve iphysicsin level packlerinden sonra anlamsiz geliyor

PocketGuitar : çok eğlenceli bir program kesinlikle tavsiye ediyorum



1 yorum:

Safdar Ali dedi ki...

Büyük posta. Ben sizin bilgi çok seviyorum. Paylaşım için teşekkürler. iphone en ucuz